Säger...

det ännu en gång. Nu är vi på väg. Sitter på Arlanda o väntar på att få checka in på Rest and fly, lr tvärtom. Sov hela hitresan vilket var helt underbart. Mer lovely hade ju varit om vi hade fått sätta oss på nästa flyg redan nu men inte... Kommer nog att kunna sova på planet hur bra som helst endå.

Innan flyget så var jag o Tobias o handlade sill åt papi o Lena. På parkeringen så ser jag på en gång 009 och 011. Jag som är på 010 fortsatte att söka... o helvete tror ni inte att den står rakt framför ögonen på mig. ÄNTLIGEN ! Så jules nu är jag på 012. Håll utkik.

Nu är det väntan som gäller fram till kl.08.35 imorgonbitti. Då går flyget till KIEV, Ukraina. Wei ? Thailand, Bangkok, Chinatown here we go..

Kommentarer
Postat av: miko

KOM HEM IGEN!!

2007-12-13 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0