Invigning...

av Leif och Evas hus igår. Det var lite flummigt. Flera munkar var där för att inviga huset. De var där o hummade, käkade mat o sen drog de. Vi var där o ca 60 st andra också..
Efter de cyklade vi till stranden. Nice. Jag köpte en blommig badring också :)

Idag har vi varit o shoppat i ett stooort varuhus. Liknande obs/coop. Dock mer fina kläder än dem. Sedan tillbaka till huset/stranden. Jag har lekt ensam i vågorna idag. (Pappa tog kort på sin 19 åriga dotter)  Hade min badring med mig. Den svek dock en en gång... Fick då för mig att den inte ville leka längre så då la jag mig o läste boken. Pappa o Lena har köpt en ny grill som vi har invigt ikv. Det var sjukt gott. Fläskfilen är billig i Thai ;) Som allting annat...

Imorgon blir det stranden hela dagen ;)

Du kan sluta var dryg.

Kommentarer
Postat av: miko

vad har du shoppat?? :D gjort av med några av dina 12 lax än? gullesnutten,jag sätter mig på planet om tio timmar!!

2007-12-16 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0