Baksida...

Aj.
Steg upp 07.30 för att gå en låååång promenad längs stranden. Det var väldigt oromantiskt. Trött som en gnu var jag. Söta hundvalpar dock :)
Stranden efter stranden. Stranden efter promenaden, denne gång för att sola o bada. Slarvade med solskydssfaktorn så nu ser jag ut som en bränd dalmantin. Gulligt ? Nej. Läste ut min andra bok idag. En bok kvar...Hur ska detta gå ?

Drömde inatt att jag åker hem över helgen för att festa o sedan flög tillbaka hit. Vad tycker Julia om den idén ? ;) Umeå ? Ge mig.

Nu har jag suttit här ensammen hemma ett bra tag. Det suger. Lena är hos tandläkaren o pappa bokar bussbiljetter inför morgondagen. Imorgon ska vi nämligen förflytta os lite... Träffa Tobias, Linda, Albin och Malin :D Det ser jag fram emot. ;)


Kommentarer
Postat av: Jullan

Julia tycker väldigt mycket om den iden Kooom HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM :)

2007-12-19 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0