05.20

ringde väckaren imorse. Steg upp 05.23, pigg som jag var. INTE. Var så sjukt trött och det var så skönt att ligga där i sängen hemma hos mamma. Tänk om man kunnat stanna en dag till. Få äta hennes goda mat, mysa med katterna, känna lugnet och framför allt ligga kvar i sängen. Icke. Upp, sminka mig, frukost, lämna julklapp i brevlåda och sedan vidare till bussen.

Panik över att jag inte kunde somna på bussen. Dock när sweetest girl kom på mp3n så kände jag ögonlocken bli tyngre...
Slaskväder framme i Umeå. Glashalt också. Det sög. Skoldagen sög. Nu sitter jag på jobbet o det är så mycket bättre ? Vill bara hem så jag kan tvätta o packa. Åker trots allt imorgon...

Sill får jag inte glömma. Det var något pappa o Lena önskade sig... URSH, tvi och blä. Hoppas inte eländet går sönder i väskan.

Kul också att min väska som jag hade i skell väger ett ton. Väntar bara på att axeln kommer att trilla av.

Jules, saknar sig redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0